Prosinec 2016

Jak navýšit obrat?

4. prosince 2016 v 11:03 | Dagmar Tomášková |  Fejetony

V době, kdy vládne obrovská konkurence a firmy se předhánějí, aby především v tomto předvánočním období navýšily své obraty, vznikají různá lákadla pro odběratele, či nás, zákazníky. Některé firmy a výrobci nabízejí různé dárky, nebo reklamní předměty za odběr zboží v určité částce, jiné vymýšlí lákadla v podobě různých soutěží. Nedávno mě zaujala soutěž oslovující "básnická střeva", kdy za zaslanou báseň, v případě že zvítězí, obdrží psavec finanční odměnu. Jednalo se o čtyři kola. Každý týden vybraný básník získá tuto částku. Zakoupením zboží, kde pod etiketou najdete kód, který je nutný pro registraci do této soutěže můžete využít svého talentu a přihlásit se. Zaujalo mě to natolik, že jsem celou "akci" se zájmem sledovala. Vůbec jsem nečekala, že se zapojí tolik lidí. První kolo sice nic, moc, ale od druhého se to rozjelo tak, že jsem vůbec nezáviděla lidem, kteří měli zaslané básně hodnotit. Nevím, jak to vidíte vy, ale já si myslím, že to v rámci navýšení obratu vůbec nebyl špatný nápad…